یکی از موضوعهایی که در چندان سال گذشته خیلی دربارش صحبت شده و بسیار هم در بحث بازاریابی بهش پرداخته میشه، موضوع «نورومارکتینگ» هست.
جذابیت موضوع باعث شد تا پادکست راهبر به دنبال تهیه و تولید قسمتی با محوریت نورومارکتینگ باشه. در همین راستا و پس از آشنایی و خواندن کتابی به نام «نورومارکتینگ – آیا استفاده از روانشناسی برای تاثیرگذاری، تعامل، ترغیب و فروش در بازاریابی عصبی ممکن است؟» نوشتهی خانم دکتر «آناهیتا خرمی بنارکی – و همکاران»، تصمیم گرفتیم تا در گفتگو با خانم دکتر با این مبحث روز بیشتر آشنا شده و از توانایی و کاستیهای این ابزار آگاهی پیدا کنیم.
- برای پشتیبانی از پادکست راهبر، اینجا کلیک کنید.
بدون دیدگاه