فصل ۲، قسمت ۱۲: آشنایی با اصول طراحی محیط‌کار و وسایل اداری از نگاه ارگونومی در گفتگو با آقای بهزاد نجف‌پور – کارشناس ارشد طراحی صنعتی

آشنایی با اصول طراحی محیط‌کار و وسایل اداری از نگاه ارگونومی در گفتگو با آقای بهزاد نجف‌پور - کارشناس ارشد طراحی صنعتی

این قسمت پایانی از مجموعه‌ی بحث ارگونومی هست. در این قسمت به موضوع «آشنایی با اصول طراحی محیط‌کار و وسایل اداری از نگاه ارگونومی در گفتگو با آقای بهزاد نجف‌پور – کارشناس ارشد طراحی صنعتی» پرداخته شده. با آقای نجف‌پور درباره‌ی این‌که برای طراحی محیط‌کار و همچنین وسایل اداری، از نگاه ارگونومی در طراحی، باید به چه نکته‌ها و اصولی دقت شود گفتگو کردیم، این‌که طراحی به چه معناست، یک طراح چه موضوع‌هایی را باید رعایت کرده و در نظر بگیرد. همچنین به ارایه‌ی آمار و نکته‌هایی در همین زمینه هم پرداخته شده است.

  • برای رفتن به سایت سازمان استاندارد جهانی اینجا کلیک کنید.
  • برای رفتن به سایت dimentions اینجا کلیک کنید.
  • برای خواندن مقاله‌ی «آشنایی با ارگونومی و شناسایی و ارزیابی کیفی ریسک فاکتورهای محیط‌کار از دیدگاه ارگونومی» در وبلاگ سایت راهبر اینجا کلیک کنید.
  • برای خواندن مفاله‌ی «منابع مربوط به ارگونومی در سازمان استاندارد ایران» در وبلاگ سایت راهبر اینجا کلیک کنید.
  • برای گوش کردن به قسمت «نیاز و اهمیت پیاده کردن ارگونومی در بخش اداری در گفتگو با خانم رکسانا بهبهانی – کارشناس ارشد فیزیوتراپی» اینجا کلیک کنید.
  • برای گوش کردن به قسمت «نیاز و اهمیت پیاده کردن ارگونومی (در بخش تولیدی)» اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید