بارها پیش آمده که مشکلات بزرگی در یک شرکت رخ داده که پس از بررسیها مشخص شده میشد با یک اطلاعرسانی و هماهنگی ساده از اون پیشگیری کرد. این موضوع بسیار ساده با پیادهسازی مدیریت فرآیند و یک سری الگوهای ارتباط سازمانی کاملن قابل پیشگیری هستند و ما در این قسمت میخوایم دربارهی همین پیوند بین بخشها – از جمله دفتر و کارخانه – صحبت کنیم.
نمونههایی ر از رخدادهایی که حتا در شرکتهای خیلی بزرگ پیش آمده و زیان میلیاردی به بار آمده از این ناهماهنگیها ر براتون میگیم و تلاش میکنیم تا کمی نسبت به این موضوع هوشیارتر باشیم.
قسمت ۷ از فصل ۱: اهمیت شناسایی فرآیندها، مدلهای شناسایی و چهارچوبهای طراحی فرآیند!
بدون دیدگاه