
فصل ۳، قسمت ۶ – بررسی و اهمیت ورزش بدنی و ذهنی بر روی افزایش کارایی
در دنبالهی موضوعهای همپیوند با توسعهی فردی، در این قسمت به سراغ اهمیت ورزش کردن می ریم. البته از اونجایی که موضوع اصلی مورد بررسی در این فصل بحث توسعهی فردی است، در این قسمت در کنار گفتگو و بررسی اهمیت ورزش و فعالیتهای بدنی در بهبود کیفیت زندگی در...
دی ۱۷, ۱۴۰۰
فصل ۳، قسمت ۵ – نگاه به زبان پارسی در بستر محیط کار و از نگاه توسعهی فردی
پس از این که در قسمت پیشین، قسمت چهارم از فصل سوم، دربارهی اهمیت یادگیری درست و کارآمد زبان انگلیسی در توسعهی فردی صحبت کردیم، در این قسمت دربارهی چرایی و اهمیت یادگیری درست و بهبود توانمندیها در به کار بردن زبان مادری یعنی زبان پارسی صحبت میکنیم. این موضوع...
مهر ۸, ۱۴۰۰
فصل ۳، قسمت ۴ – اهمیت، ارزش، و شیوهی آشنایی و یادگیری زبان انگلیسی در کار
موضوع این قسمت دربارهی اهمیت شیوه و کیفیت یادگیری زبان انگلیسی در کار و زندگی روزمره هست. خیلی پیش مییاد که در محیطکار یا حتا دوستانه به افرادی بر میخوریم که در جملههاشون بی دلیل از واژههای انگلیسی استفاده میکنند و اما هنگامی که نیاز به برقراری ارتباط و صحبت...
اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰
فصل ۳، قسمت ۳ – آشنایی با ابزار و دانش نورومارکتینگ
یکی از موضوعهایی که در چندان سال گذشته خیلی دربارش صحبت شده و بسیار هم در بحث بازاریابی بهش پرداخته میشه، موضوع «نورومارکتینگ» هست. جذابیت موضوع باعث شد تا پادکست راهبر به دنبال تهیه و تولید قسمتی با محوریت نورومارکتینگ باشه. در همین راستا و پس از آشنایی و خواندن...
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰
فصل ۳، قسمت ۲ – توسعه فردی چیست و از کجا باید آن را آغاز کنیم؟
در قسمت یکم از فصل سوم، دربارهی شخصیتشناسی و یکی از تستهاش صحبت کردیم. در این قسمت میخوایم با استفاده از شناختی که از تیپ شخصیت خودمون پیدا کردیم، ریلگذاری توسعهی فردی خودمون ر انجام بدیم. با این موضوع آشنا بشیم که توسعهی فردی چه هنگامی میتونه رخ بده و...
فروردین ۲۴, ۱۴۰۰
فصل ۳، قسمت ۱ – توسعهی فردی و خودشناسی؛ و آشنایی با تست اینیاگرام
یکی از موضوعهای اصلی که در فصل سوم دربارهی اون در چندین قسمت صحبت خواهیم کرد و از زاویههای گوناگون پوشش خواهیم داد، بحث توسعهی فردی هست. این موضوع که ما به چه پیش نیازهایی برای توسعه دادن تواناییهای خودمون نیاز داریم. برای همین، و به عنوان سنگ زیربنای توسعهی...
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰